sbírka pro Deniska ve firmě Alfa collect, s.r.o.

21.12.2011 18:45

Slovy paní Markéty Mikešové: "V rámci firemního večírku společnosti Alfa Collect, s.r.o., jsem zorganizovala dobrovolnou sbírku, abychom vám trochu zpříjemnili vánoce a pomohli splnit velké Deniskovo přání, popř. jiná přání. Udělala jsem Deniskovu nástěnku, která informovala na co se penízky vybírají. Byl to takový můj pilotní projekt toho večera, protože mě váš příběh opravdu hluboce zasáhl. Hodně mi s organizací sbírky pomohla moje kolegyňka Hanka Šípová a moje paní vedoucí JUDr. Jana Sedláčková.Kdyby milion lidí poslalo pouhou 1,00 Kč, tak by bylo dobře a ještě líp, kdyby jste vůbec žádnou pomoc nepotřebovali a Denisek byl zdravý!!!!
Pevně doufám, že se najde ještě mnoho lidí, kteří mají sdríčko a rozum na správném místě a pomohou i nadále, abyste už tak peprný život mohli alespoň lépe snášet."

Díky této úžasné akci se podařilo sesbírat 7 200,.

Paní Markétce a celé firmě Alfa Collect, s.r.o. tímto velmi DĚKUJEME a je opravdu nádherné vědět, že existují lidé pro které není problém pomoci druhému človíčku....Všem Vám přejeme nádherné Vánoce a krásný Nový rok plný pohody, zdraví, štěstí a spokojenosti.  Denisek s maminkou

Kontakt

Denisek Knebl

denisek2002@seznam.cz

Transparentní účet vedený FIO bankou
2200923116/2010

https://www.fio.cz/ib2/transparent?a=2200923116

odkaz na FB stránku: Pomoc Deniskovi

číslo účtu: 670100-2209272700/6210 mBank
pro dary ze zahraničí:
IBAN- CZ 1162106701002209272700
BIC CODE- BREXCZPPXXX

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode